Öppna ögonen för fan!

Tänk om du bara kunde förstå hur illa du gör mig, hur illa du just nu behandlar mig! Du var en ängel men så kom någon och knäppte med fingrarna och du blev en djävul. Jag känner inte dig längre!!

Jag vill göra allt bra, kämpar med livet för att få det att fungera. Men vad gör du? Du festar och säger bara jag vet inte, får se, kanske, om jag orkar, om jag kommer ihåg.

Om du inte orkar höra av dej till mej så orkar du inte vara tillsammans med mej heller, så gör bara slut med mig istället för att pina mig på detta vedervärdiga sätt!
0 Kommentarer till "Öppna ögonen för fan!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!