Fredag.

Jag började fredagen med att jobba en stund och sedan stressa iväg till frisören. Dags att bli av med det långa håret jag nu sparat sen i somras! =)

Före:  Efter:

Jag klippte det lite kortare än vad jag vill ha det men det växer ju så fruktansvärt fort och jag klipper mig så sällan så kände att det var värt att klippa det lite kortare. Den här gången kan jag faktiskt inte bestämma mig om jag gillar det kortare eller det längre mest.. Idag måndag har jag även färgat det mörkare men det har jag ingen bild på.

Efter klippet åkte jag hem och testade kläder inför kvällen - Bowling och utgång. Det slutade med ett par svarta jeans och en svart pluffsig tubtop (bilden ovan). Sen begav jag mig till fias jobb, hämta henne, till systemet och vidare hem till henne där vi fick skitbråttom! Skyndar iväg till pendeltåget och av ren vana skriver jag reducerat pris, men gissa vilket jag springer rätt på på pendeltåget då om inte en jävla kontollant!! 1200 kr för att åka en jäla station!! Fy fan att jag inte är med i planka.nu..

Väl framme på bowlingen mötte vi Tilda, Kim, Alicia, Niklas, Johan, Robban, Simon och en kille som jag inte kommer ihåg vad han hette, den enda jag inte träffat förr, haha! Jag vann över Fia - såklart!! ;P

Vidare ut på krogen och på vägen mötte vi Jonas, Kimbo, Johannes och gänget som jag inte träffat på över ett halvår, det var roligt! =)

Vi hamnade på till slut nästan som vanligt på Göta Källare men vi har så svårt att låta bli hard style golvet!!!

   

Den här kvällen var precis vad jag behövde och det var ni som gjorde den riktigt rolig! Och till Johan: vi måste ta en ny salsa-dans till hardstyle någon gång! ;P

1 Kommentarer till "Fredag."
Postat av: Tilda

Ta bort bilden på mig genast, lr klipp bort mig genast!!

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-03-02 / Klockan: 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!