Moderna mammor

Jag håller på att bli tokig. Min mamma har skaffat facebook. Mm bara den tanken får mej att rysa. Men att hon sen sitter och berättar för alla vad det är för nått som att hon var skaparen till facebook och kan allt om alla moderniteter får mig att gå i taket! Mamma säger "facebook är till för att mina vänner ska se vad jag gör och det skriver jag som en notice". Ja visst kan man göra det men jag vill inte direkt kalla det att Facebook är till för det!

Och mamma, där fick du för att du vill att jag ska uppdatera! ;P
1 Kommentarer till "Moderna mammor"
Postat av: Tina

Förlåt att jag yttrar mig när du hör! Det måste vara jobbig att se ner på och skämmas för sin mamma hela tiden!


Datum: 2009-07-22 / Klockan: 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!