Åh magaluf



Hej Matilda!


Tack för din anmälan och välkommen som blivande bartender!


Vi har glädjen att meddela att du har fått en plats i kursen den 15 aug - 5 sept med flyg ifrån Stockholm som var ditt andrahandsval,

tillsammans med Matilda

(Ja dom skrev ett klantigt fel i mitt mejl och kallade mig Matilda ;P)

Lite fint ni! Längtar redan ihjäl mig, o d e BARA 31 veckor o 3 dagar kvar =D
2 Kommentarer till "Åh magaluf"
Postat av: malin

Hejhej! Kikar in och lämnar ett litet avtryck :) Kram Malin

URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Datum: 2009-01-07 / Klockan: 16:18:41
Postat av: Tilda

Haha d e så skoj att dom skrev Matilda :D kan du inte typ låtsas vara heldum o ba: men jag heter emelie ni har skickat fel :D haha Imorrn ska jag ÖPPNA på jobbet! jag vill verkligen inte det!! Jag kmr vara där kl 6, MYYYYYS. jag hade nyss ångest över o va där kl 7. FY FAN SÅ VIDRIGT!! Sanne ska få så mkt spöööööö!!!!! :O Fråga mig inte varför jag skriver allt här men d kan väl vara roligt för dig att läsa en lång kommentar då å då kan jag tänka så jag ger dig den möjligheten nu, alltså betyder det att jag är väldigt uttråkad och bara kan tänka på en enda sak vilket e d som detta inlägget handlade om från början - MAGALUUUUUUUF! Vi kmr ha så jävla skoj, speciellt med Lasse hahahahahaha :D Nej om jag skulle avrunda o göra mig ngt i matväg för magen, känns så att säga som att det är dags för det nu när timmen e slagen 6! o lite till till och med! Nej farväl så länge och på återseende, ska sätta mig vid ditt singstar nu o ta alla rekord i båda spelen o sen spara det åt dig så du kan kämpa resten av livet med o slå mig ;) Hämnden e ljuv! Hämnas egentligen inte för ngt men ville bara uttrycka mig så, Hejsvejs!

URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Datum: 2009-01-08 / Klockan: 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!