Precis vad jag behövde <3

Jag är plötsligt väldigt glad ska ni veta! Jag har en killkompis som ibland försvinner, fråga mig inte varför, och sedan kommer han plötsligt tillbaka. Och idag, efter ca 7 månader utan honom så bara tittar han in på msn! =D

Jag blir självklart skitglad, han verkar veta när jag behöver honom som mest asså, typ har det på känn, haha. Men nu är han här igen och har jag tur så stannar han ett tag, några månader och tyckte redan att jag skulle följa med han och gänget ut i helgen. Skulle ju inte sitta helt fel men skönt om Tilda kunde följa med! =D

Nej nu ska jag ringa til Fia och skvallra lite och sedan kolla på någon bra film!

0 Kommentarer till "Precis vad jag behövde <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!