Life sucks sometimes.

Helt jävla sjukt så psykad man blir ibland!!! Jag håller på att bli tokig, bara så ni vet! haha!

Mina 3 åriga barn berättade för mig idag att hjärnan är den som bestämmer om man ska springa eller gå eller skrika eller hoppa och allt man gör. Hallå, dom är TRE!! Visst jag vet ju att det är så men dom är liksom tre år!

Till rubiken, jo det är så ibland och några vet vad jag menar, vill inte gå in på detaljer. Men trots detta ska jag ha en rolig helg!

FREDAG - (Eventuellt) Till stan med Fia och kolla på mascaror och skaffa oss tester. Vi kanske "råkar" gå in på systemet och köper lite vin och det kan ju faktiskt sluta med att vi går ut till en krog utan inträde, finns några nya att testa! =D

LÖRDAG - Tänkte få ut syrran att köra lite bil på isen (hon har precis fyllt 16, så dags att börja övningsköra - roligast på isen!) sen är det Inflyttningsfest hos Maria och massa roliga människor kommer! Den senaste uppdateringen jag hörde så var det Hanna, Alicia, Tilda, Oskar, Patrik, Johnny, Mattis, Anders, Fia, jag och Maria. Det blir kul! =)

SÖNDAG - Träning!! Jag älskar min dansträning.

Vad ska ni göra i helgen då? =)

0 Kommentarer till "Life sucks sometimes."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!