Rensning i boden inför flytt..

Japp så är det. Jag ska flytta någon gång när jag kommit hem från Magaluf. Kanske en månad efter, kanske två. Så alla som har varit hemma hos mig vet att jag har en stor bod på tomten, alla har inte varit där inne men den innehåller en jävla massa skit som vi alla i familjen mest bara slängt in där.
Eftersom att jag ska vara bortrest i tre veckor kände jag att det var dags att göra nått åt i alla fall min skit där ute, innan jag beger mig. Så igår satte jag och Piere igång att rensa låda efter låda. Allt ifrån gamla kort och klistermärken till skolbäcker och gosedjur, torkade rosor och dikter till små prydnadssaker. Vi har hittills slängt 6 sopsäckar med saker!! Och ännu har vi massor med lådor kvar att rensa där ute! Helt otroligt säger jag bara...

När Piere har vaknat och vi har ätit frukost, kanske solat lite så tar vi nya tag och rensar mer. Däremot får det inte vara så stökigt idag med tanke på att mäklaren kommer och ska ta kort på vårt hus.

Dags att väcka mitt hjärta för jag börjar bli hungrig! <3
1 Kommentarer till "Rensning i boden inför flytt.."
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram


Datum: 2009-08-09 / Klockan: 14:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!