Myskväll med min älskling <3

På jobbet är det inskolning för hela bunten som gäller, när jag kommer hem eller rättare sagt kommer hem till Piere så är jag helt slut, lagar mat eller diskar och tittar på tv en stund och sedan är det dags för sängen igen.
Men ikväll är sista riktiga mys och ensamma kvällen tillsammans. För imorgon ska vi hem till mig så att jag får packa och tvätta det sista och på fredag ska vi till sommarens stammishak, kan ni gissa vart??

Ja visst är det 360 vi ska till! Och temat denna fredag är 'workers night' och kan ni möjligen vad jag och Tilda ska klä oss till? ;p

Bartender SÅ KLART! Bästa!

Sen åker jag hemifrån min älskling klockan halv 9 redan på lördagmorgonen! Kommer sakna honom så otroligt mycket!!

Men åter till idag. När jag kom hem alldeles nyss hade han tänt ljus i hela lägenheten och börjat med maten, sen kanske vi tar ett bad och bara myser. UNDERBART!
0 Kommentarer till "Myskväll med min älskling <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!