Min sommar.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja för jag minns inte riktigt allt. Men jag tänkte att jag kan skriva det som står i min kalender, väldigt kortfattat alltså. =)

Fredag 26/6
Utgång till 360, 1-årsjubileum.

Lördag 27/6
Emelie <3 Piere - Vi blev tillsammans.
Till västerås på Mango street party.

Onsdag 1/7
Biopremiär ICE AGE 3 med Piere, Tilda och Oskar.

Fredag 3/7
Sista dagen på detta jobb.
Piere till Amsterdam.

Lördag 4/7
Utgång till gamla Söderhof med Fia, Love, Stoffe och killarnas bröder.

Måndag 6/7
SEMESTER!!
Piere kommer hem, ska mysa med honom otroligt mycket! (Det var stooor saknad)

Torsdag 9/7
Barnvakt 16.00-20.00
Utgång till Torsdagsklubben på GK.

Fredag 10/7
Utgång till 360 - Tema: Trafficlight

Lördag 11/7
Födelsedagsfest Johnny och Michaela 24 år!

Söndag 12/7
Match BP-Malmö, Samling kl 16.00

TIsdag 14/7
Till läkaren 11.30 på Ekerö
Storhandla på apoteket med Tilda till Magaluf.

Onsdag 15/7
Sola och bada vid långsjön.
Grilla hemma hos Piere.

Torsdag 16/7
Till läkaren 09.50 på Ekerö.
Utgång till Torsdagsklubben på GK.

Fredag 17/7
Utgång till 360 - Tema: Silvertejp!
Piere misshandlad (Jävla idioter säger jag bara! Hoppas verkligen att polisen får fast dom!!)

Lördag 18/7
Utgång till GK - Filip har spelning.
Polisanmälan för misshandeln gjordes.

Måndag 20/7
Åka till Halmstad 7.30

Tisdag 21/7
Åka till stan.
Badade i havet!!

Torsdag 23/7
Åka till Ullared - Gekås.
Ringde kommunen om lönen, min semesterersättning ska komma den 14e istället.

Fredag 24/7
Åka hem från Halmstad, flyga 16.10.
Utgång till 360 - Tema: Beachparty!

Lördag 25/7
Myskväll med Piere.

Söndag 26/7
Till stan, käkade på kungshallarna, åkte till Gröna Lund och avslutade med käk på bar 54 - underbar dag med Piere.

Måndag 27/7
Jag <3 Piere 1 månad
Åkte till stan, träffade Robban och Millan, käkade på restaurang, tittade på film.

TIsdag 28/7
Åkte hem och hämtade bilen för att sedan storhandla med Piere.
Kollade på film.

Onsdag 29/7
Gick långpromenad med Piere längs hela slussen, runt skeppsholmen till kungsträdgården och t-centralen.
Kollade på film.

Torsdag 30/7
Färga håret.
Utgång till Torsdagsklubben på GK.

Fredag 31/7
Till stan med Tilda och Piere för att inhandla utskriftspapper för t-shirt och present till Robban och Rebecca.
Utgång till 360 - Tema: Pink Party, Fira Rebecca.

Lördag 1/8
Födelsedagsfest för Robban i Älvsjö.

Söndag 2/8
Match BP-Halmstad, Samling 16.00

Måndag 3/8 - Idag
Första jobbdagen på mitt "nya" jobb med fast anställning.
Otrolig myskväll med Piere som nyss kom hem från jobb och träning med en rosbukett och ett litet sött kort där det stod "jag älskar dig", och så ska vi äta god mat och han tänkte ge mig massage sen. Åh jag älskar att bli uppskattad av min pojkvän! <3<3
0 Kommentarer till "Min sommar."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!