Rättning

För att ingen ska misstolka mitt tidigare inägg (som det redan gjorts) så tänker jag förklara en sak med hur jag menar när jag säger att jag nog har träffat min drömprins. När jag gick i kanske högstadiet så fick jag en bild av hur min drömkille såg ut och var, en sån där kille som bara finns i ens drömmar. Alla tjejer har en sån och säkert har alla killar en drömtjej.

Min drömkilles utsida: Ca 175-180cm , vältränad, magrutor, solbränd, sexig, brunett och bruna ögon, söt och snygg, en riktig läckerbit helt enkelt.
Min drömkilles insida: Trevlig, snäll, smart (ha en bra utbildning och en bra framtid), ha humor, omtänksam, självständig och självsäker men på nått sätt blyg, charmig, romantisk och han ska behandla mig som en diamant, målmedveten.

Om ni jämför denna lista med killen jag beskrivit i inlägget tidigare så kanske ni förstår vad jag menar med att jag träffat min drömprins.

Sen ändras oftast människor efter ett tag, förhoppningsvis så ändrar han sig inte alltför mycket och vissa delar från bilden av min drömkille kan jag inte ens pricka av från denna kille.

Så det är så det ligger till! =)
0 Kommentarer till "Rättning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!