Sommar

Fick just ett mejl av Monday bar om att nu är det dags att boka hytter inför året Black and White kryssning! Den åker ifrån Frihamnen den 4e juni mot Riga och är hemma igen den 6e juni.

Det ska komma med sjukt bra Dj:s så jag och Fia har nu bestämt att vi SKA åka! Men till det bästa av allt.. Jag försöker hjälpa Filip lite med hans dj:ande (jag är ingen expert men har någon kontakt sådär bara) och nu har jag hittat det bästa sättet att hjälpa honom, för på denna kryssning kan man få chansen att spela en timme på soldäcket någon gång mellan 12.00-04.00! Jag ska tvinga honom att skicka in en mix för det här är ju bästa möjliga sättet att visa att han är en bra dj och dessutom kan han spela lite av hans egen musik!

Jag blir glad av att kunna hjälpa andra, haha! =D
Nu har jag alltså två saker inbokade i sommar - Black and White Kryssning 4-6 juni, Magaluf bartenderutbildning 15 aug - 5e sep!

Jag längtar så grymt mycket!

0 Kommentarer till "Sommar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!