Håller tummarna

Jag vill inte säga eller hoppas för mycket nu men efter den här helgen så tror jag att jag har träffat min drömkille asså! Han är snygg, sexig, inte allt för lång (bra till mej eftersom jag är så kort), han har bra ubildning och jobb, han är dj och gör egen hardstylemusik, han har en enorm charm, ett vackert leende, han är riktigt snäll och mysig, bra på mycket, tränar och håller sig i form och han är till och med supersöt när han sover! =D

Vad säger ni, låter inte det som en drömprins?
5 Kommentarer till "Håller tummarna"
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA!


Datum: 2009-04-07 / Klockan: 09:13:26
Postat av: Anonym

vilken drömprins! :) vart hittade du honom?


Datum: 2009-04-13 / Klockan: 00:28:40
Postat av: Lillknoddan

Svar: Det var han som hittade mig :D

Men pga vissa faktorer så har vi valt att bara vara vänner :)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2009-04-13 / Klockan: 17:16:58
Postat av: Anonym

men oj gick inte allt VÄLDIGT fort fram? det var ju inte länge sen du skrev detta inlägg och nu har ni redan bestämt att ni bara ska vara vänner :S


Datum: 2009-04-13 / Klockan: 21:16:43
Postat av: Lillknoddan

Svar: Jo det gick väldigt fort men lika bra det, då hann man liksom inte få några känslor eller så innan detta bestäms liksom :)

URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Datum: 2009-04-15 / Klockan: 07:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!