BP - Häcken 2-0

Idag var det dags för första hemmamatchen för Brommapojkarna och jag och cheerleadingteamet var såklart där. Det började med ca 1½ timmes träning för att få ihop paus-dansen.
Sen så när vi har bytt om och kommer ner mot plan så möts vi av pressen! En bild på hela teamet och en bild på mig och Alexandra, lite kul så där. Kommer i lokaltidningen i Västerort och Bromma till nästa vecka vad jag förstod. Titta då!

Sen vare match och första halvlek var vi stela och försökte bara lära de nya hur vi skulle göra men det gick ganska fort ändå. Halvlek och uppvisning av dansen som gick riktigt bra tror jag, förutom att två av dom vi dansar med inte riktigt kan dansen.. =/

Andra halvlek och TVÅ mål! Publiken är mycket roligare när BP har gjort mål så andra var mycket roligare än första. Och vi vann!
0 Kommentarer till "BP - Häcken 2-0"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!