Biljetterna är köpta!

Vet ni vad? Klockan 13.00 satt jag och Fia framför datorn och klickade oss in på ticketonline.nl och köpte biljetterna till QLIMAX 2008 i Arnhem!! Det känns inte som att det är sant men jag har faktiskt tittat på alla biljetter (e-ticket) och jag ska skriva ut dom!!
Det känns enormt bra! Och idag har jag städat alla köksskåpen och tjänat in varenda liten krona till biljetten av mamma! Tackar jag VÄLDIGT mycket för! Nu är det bara att planera boende och flyg och sådant som behövs. Tur att dom jag ska åka med har mej som planerar väldigt bra av mig! ;p

Jag, Fia, Minna, Robin och Sandra är de lyckligt lottade för nu är biljetterna slut! =D
1 Kommentarer till "Biljetterna är köpta!"
Postat av: christian hansson

hallå där. gogglade runt och hamnade på din blogg.

såg att ni ska till qlimax, hur har ni löst med boende? hör gärna av dig!

christian


Datum: 2008-11-05 / Klockan: 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!