Äntligen!!

ÄNTLIGEN!!! One tree hill säsong 6 är i Sverige och självklart är den redan på nedladdning och ska tittas på så fort den är klar!! =D Fy vad jag och Robin har längtat! Är man fast så är man.. ;P

Min dröm efter gymnasiet var att jobba en del och tjäna ihop pengar till ett startkapital för att komma iväg på en jordenruntresa i nått år och på vägen jobba mig framåt i världen. Än så länge har jag inte kommit längre än till Danmark och Finland när det gäller att komma ifrån Sveriges gränser så min dröm är fortfarande en dröm.
Nu ska några vänner till mig på en resa i sju veckor med thailand som utgångspunkt och sedan till några närliggande länder. Jag är SÅ avundsjuk och jag vill inget hellre än att vinna några miljoner... BUTTER!!

Aja, jag är fast på mitt jobb ett tag till så får vi se vad som händer sen. Robin tyckte att han och jag skulle spara pengar tillsammans och komma iväg och visst vore det roligt men vi får som sagt se vad som händer! =)
2 Kommentarer till "Äntligen!!"
Postat av: Peter PC Carlsson

Jag passar på att utmanade dig i en av mig ihopknåpad reflektion/utmaning. Den skall göras innan din nästa födelsedag.



http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

URL: http://enbart.blogg.se/
Datum: 2008-09-05 / Klockan: 00:08:36
Postat av: S

one three hill är grymt bra

URL: http://malmberg.blogg.se/
Datum: 2008-09-06 / Klockan: 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!