ÄNTLIGEN!! Qlimax 2008 here we come!

Vet ni vad!? På lördag så går en av mina drömmar i uppfyllelse! Min och Fias dröm... QLIMAX!!!! Lördagen den 13e september 2008 kl 13.00 så släpps biljetterna till Qlimax 2008 den 22 november och jag och Fia och Robin åtminstone SKA verkligen dit i år!!
Jag ska hem till Fia innan kl 13 på lördag och så ska vi sitta framför datorn och in på ticnetonline och köpa våra biljetter, precis vad vi har drömt om lääänge!!

DET KOMMER BLI GRYMT!!!!


2 Kommentarer till "ÄNTLIGEN!! Qlimax 2008 here we come!"
Postat av: Hassel

Jag har försökt att få yohanna att lyssna på hardstyle och hardcore men det går inte så bra :/ har även försökt att få med henne på club aqua ett par gånger. men om du tjatar lite på henne oxå kanske hon släpper loss! ;)


Datum: 2008-10-03 / Klockan: 19:45:40
Postat av: Lillknoddan

svar till Hassel: haha ja jag får väl göra det,jag tror nog att hon kan gilla det men bara i smyg! ;p


Datum: 2008-10-03 / Klockan: 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!