Tråkigt liv man har!

För 1 ½ vecka sedan så sa jag att jag var tillbaka... Skitsnack! Så stolt över mig själv men jag vet liksom inte vad jag ska skriva.. Finns det nått att skriva egentligen?
Det känns just nu som att allt går bra och när allt går bra så finns det typ inget att skriva.. Det var roligt ett tag att skriva allt om vad man gjorde i minsta detalj och vad man hade på sig och hade handlat för något men.. Nu känns det mer som brist på ett liv! =D

Mitt liv är visserligen inte så roligt som ni kanske tror.. Jag går upp på morgonen, duschar, klär på mig, sminkar mig, äter frukost, åker samma gamla väg till jobbet där jag har samma gamla rutiner, är det måndag tisdag eller torsdag så åker jag och tränar efter jobbet, annars åker jag hem direkt. När jag kommer hem kanske jag äter något, sitter och tittar lite på datorn och sedan sover. Bättre än så är det inte just nu.

Helgen ser inte så mkt bättre ut den. Just nu så har jag 300 kr på mitt konto, allt jag äger och har tror jag. Därför kan jag heller inte göra något roligt på helgerna utan jag lägger mina slantar på att åka till Robin (540kr tur och retur MINST) och väl där myser vi mest för ingen av oss har speciellt bra ekonomi just nu och vi träffar varandra så sällan. Synd vill säga.

Men för att komma till NÅGOT positivt här i livet så beställde jag ett par skor igår! Wiie! Äntligen hittade jag ett par stövlar som jag ville ha, hoppas bara att dom sitter bra.
Förra gången jag beställde ett par skor ifrån Ellos så älskade jag dom skorna. Jag typ LEVDE i dom skorna! Tills dragkedjan gick sönder och jag tänkte att "aja jag får väl ett par nya om jag skickar tillbaka dom". Så jag lägger dom i ett paket och skickar tillbaka. Jag får pengar. PENGAR liksom!? Jag ville ha mina skor! Hade lika gärna kunnat lämna in dom och bytt dragkedjan så hade det ordnat sig, eller att dom på ellos hade byttmin kedja men NEJ! Vidrigt.. Så jag hoppas att dessa håller lite bättre! =D



Den här stöveln är en "typisk-mej-sko" =D

0 Kommentarer till "Tråkigt liv man har!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!