Tänd ett ljus

Jag kom och tänka på en sak. På allahelgonahelgen som då är i helgen så tänder man ljus på sina avlidna när och käras gravar. Min farfar har ingen grav. Han ville inget hellre än att hans aska skulle bli spredd i vattnet och så gjort.
Jag var själv inte med när själva askan spreds ut men jag har sett bilder. Det såg riktigt fint ut. Men om jag ska tända ett ljus för honom så vill jag göra det vid vattnet. Eller sprida bommor i vattnet. Och det skulle jag vilja göra tillsammans med Robin men den här helgen ska jag ju åka till Lidköping istället.

Så därför tänder jag ett ljus för min farfar här..

 

0 Kommentarer till "Tänd ett ljus"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!