I'm back!

Heeej allihopa! Har ni saknat mig?? =D

Jag har inte gjort så mkt sen jag skrev sist, jag jobbar, tränar, sitter barnvakt, träffar robin och festar lite ibland kanske, sen sover jag som en stock, härligt! =D

Nu sitter jag här dunder förkyld och planerar både Qlimaxresan med boende och Tåg som det enda obokade, alltså är biljetterna och flygbiljetterna redan klara! =D Wiie!
Sen håller jag även på att planera en eventuell fjällenresa till Åre med några vänner, skulle vara svinkul och om jag inte köper för dyra julklappar så kommer jag kunna åka dit med!!! Fy fan va kul, massor att se fram emot! =D

Pratade lite med Johnny idag, ett rätt så seriöst samtal om allt från himmel till jord och jag är så glad att han finns säger jag bara. Han säger jättebra visdomsord ibland! =P haha!

Sov så gott med er!

 Jag bjuder på den! ;p
 Min och Robin första puss på bild! =D
2 Kommentarer till "I'm back!"
Postat av: Tilda

Sen kan man ju undra över vem fotografen till den understa bilden e....

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-10-08 / Klockan: 22:42:22
Postat av: Lillknoddan

Svar till Tilda: Haha jo jag vet tilda, du är fotografen, men måste du skryta om det?? :O


Datum: 2008-10-11 / Klockan: 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!