Hemsk bild!

Förresten.. Här får ni en HEMSK bild!



Fan va arg jag var på mig själv!! Men jag har försökt att verkligen åka hastighetsbegränsat idag och jävlar va sakta det går asså! Känns ju för fan som att man inte ens kommer framåt när man kör 70km/h, då måste det ju gå baklänges när man kör 30km/h! Aja, förhoppningsvis är det bara en vanesak..

2 Kommentarer till "Hemsk bild!"
Postat av: H

sa dom den där klassiska: "det gick lite fort där va?"



hahaha då hade jag garvat ihjäl mig :P


Datum: 2008-10-21 / Klockan: 18:17:42
Postat av: Lillknoddan

svar till Hanna: Hahaha nää han sa faktiskt inte de för jag satt med körkortet redan framplockat och han sa då: åh du visste direkt vad jag ville! :P


Datum: 2008-10-21 / Klockan: 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!