Fortkörning IGEN!! =/

Det är fan inte sant! Till slut så gav jag mig i kampen med mamma och följde med till mina släktingar på två villkor: Jag skulle köra och vi skulle vara där MAX 3 timmar! Honn gick med på det, vilket jag nu efteråt ångrar.

När vi väl är ute på Norrtäljevägen så kommer en polisbil upp bakom mig och stannar mig och det visar sig att nån jävel med laser hade tagit min hastighet och jag hade kört 122 km/h på en 100 km/h väg.. JÄVLA SKIT!! 2800 jävla kronor i böter!! Jag har sådan otur den här helgen så jag vet inte vad jag ska göra asså! jag blir tokig! =(

En gång till och jag blir av med kortet!!
0 Kommentarer till "Fortkörning IGEN!! =/"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!