Bad, ljus och lugna favoriter!

I helgen som var så åkte jag ner till Robin. Vi hade väldigt mysigt om vanligt när vi träffas men vi gjorde en speciellt mysig sak som jag ville berätta för er. En helt underbar stämning och allt!

På lördagen var det ju Sverige - Portugal och vi var hemma hos hans kompis Tommie och tittade på matchen med några vänner. Efter slutsignalen och resultatet 0-0 var både jag och Robin väldigt trötta så vi promenerade hem. Det var kallt ute så när vi kom hem bestämde vi oss för att ta ett bad som han hade lovat mig den här helgen.
Jag hällde i lite badsalt med lugnande aromer, tände luktljus och ställde längs kanten och släkte ner allt annat ljus. Vi la oss i badkaret och hade till och med lugna favoriter på i bakgrunden. Vilket "Love moment"! Skitmysigt verkligen!

Jag sa det att om vi ska bo ihop så ska det bli en tradition att ta det där avslappnande badet med ljus varje söndag!
Jag vill verkligen göra om det igen och igen och igen..

 

Jag älskar dig Robin ♥

0 Kommentarer till "Bad, ljus och lugna favoriter!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!