Äntligen helg - halloween

Jag ser faktiskt fram emot min helg väldigt den här gången. Inte bara för att jag ska till Lidköping utan för att TildieWildie ska med! =D Det var ritkigt länge sen som hon och jag åkte iväg! Och typ lika länge sedan som vi var ute och festade tillsammans, förstå det då!

Helgen kommer iaf att se ut så här:

- Fredag, jag slutar 15.00 och ska vänta på Tilda som slutar 17.15
- Fredag, efter jobbet slänger vi oss i bilen och åker iväg till Lidköping
- Fredag, väl framme i Lidköping är det bara att börja dricka för vi ska ut på krogen!
- Lördag, vakna och förhoppningsvis må bra
- Lördag, dags att byxa om och klä ut oss för vi ska på halloweenfest!
- Söndag, åka hem när vi känner för det för jag har ingen träning!

Kul det ska bli!



En liten tjuvtitt på vad jag ska vara ;P

0 Kommentarer till "Äntligen helg - halloween"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!