Adrenalinet bara pumpade!

Här sitter jag klockan 11 på morgonen och äter godis.. vilken tjockis jag är ibland! Fy på mig själv.. Jag har ont i min hals idag, speciellt när jag sväljer och det är ju bara vidrigt!
Mamma försöker få med mig till kusinerna men jag känner mig inte så jäkla bra asså så vet inte om jag orkar med deras prat och allt vet vad.. Dessutom är det 2 timmars bilfärd till dom och sedan ska man tillbaka också.. nja jag vet inte riktigt om jag vill det..

Igår så körde jag på en grävling!! =( snacka om att man mår dåligt över det! Jag skulle nämligen åka hem från Tilda och Linn åkte med till centrum för att ta bussen vidare därifrån. Så kommer vi till en kurva på vägen och precis efter den kurvan så står det TRE JÄVLA VILDSVIN, mitt på vägen!! Vi blev svinrädda men åkte förbi dom utan att krocka med dom tur nog! På den vägen är det ändå 90 så man håller typ de!
Så när adrenalinet lagt sig och jag lämnat av Linn så åker jag vidare och ringer Johnny. Han hinner knappt mer än svara så springer EN JÄVLA GRÄVLING ut mitt framför mig så jag hinner inte bromsa, ingenting utan hör bara smällen under min bil! Livrädd körde jag bara vidare helt skakis och försökte lugna mig.. Jag har aldrig varit med om det! Hoppas den dog iaf, jag vågade inte stanna och titta..

Det här är en sådan där RIKTIGT tråkig helg då jag inte kan träffa Robin och inte har några pengar till att göra nått annat. Jag behöver fan högre lön asså!



Har pratat om att leka med Johnny och TildieWildie idag också så får vi se hur det blir =)
0 Kommentarer till "Adrenalinet bara pumpade!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!