2008-10-23

Just dagen den 23e oktober blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men helgen som varit har vägt upp det! Den 23e oktober var alltså min och Robins 3 månaders dag (känns sååå mkt längre). Jag tänkte vara riktigt gullig och skickade gulliga sms och grejer och till slut så var det något som gick snett, jag kommer knappt ihåg vad.

Men när han kom hit i fredag så mötte han mig utanför mitt jobb, för han had sjukanmält sig för att komma till mig tidigare, och han mötte mig med rosor i handen! 



Det kändes som att jag blev kär på nytt! Ville bara berätta detta för er innan jag går och lägger mig! =D
Visst rosor är orginellt MEN jag har inte fått rosor på kanske 3 år eller nått, tänk på den ni! =P

God natt /E




Jag älskar dig Robin Blomberg ♥

1 Kommentarer till "2008-10-23"
Postat av: Tilda

Trots mina ständigt spydiga kommentarer så e jag glad för din skull bästis! =)

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-10-27 / Klockan: 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!