Vilken suuuperhelg!

Fredagen - Vi stressade iväg efter jobbet för att hinna med en tidigare färja. det gjorde vi men hamnade istället i en nästan stillastående kö! Va fan, vi har BRÅTTOM!
Till slut satte det fart igen och jag trodde att bensinen skulle räcka, men när vi är mitt i skogen och bensinlampan bara har lyst en liten stund börjar bilen krångla och vi bli nervösa.. Tänk om vi får bensinstopp mitt i ingenstans när det var så svart!! I panik ringde jag och frågade Robin var närmsta bensinmack låg vilket visade sig inte vara så långt bort. YES! Gamla puttrige patte kämpade in i det sista och skuttade nästan in på macken! Vilket tur vi hade asså!
Hem till Robin för att fort göra oss i ordning, supa till och ut på krogen. När vi väl står i kön - så har Tilda glömt sitt leg. det var bara att åka hem igen, fan! =p

Lördag - Vi vaknar i Viktor och Robins förtvivlan klockan 08.00 och är hungriga på panpizza! =D Efter det somnade vi gott och sov nästan hela dagen, SKÖNT! Sedan var det bara att göra sig i ordning igen och klä ut oss då vi skulle på halloweenfest, wiie.
Vi hade riktigt roligt där faktiskt, när allt började komma igång vill säga. Jag och Tilda var med på limbo men jag var inte lika grym som jag var när jag var liten. Kan ju bero på att jag då tränade varje gång jag tillbringade min kväll på Ölsta! Haha!
Det var en tjej där som jag tycker är lite klängig och grejer på killar men i lördags var hon ganska extrem och inte bara på det. Börjar med att hon kommer dit i en tub-bunny-dräckt och nätstrumpbyxor. Hon beter som att hon är snyggast i världen! Hon började direkt att hänga på alla killar, och när jag och Tilda sedan ställer oss och dansar så blev det nästan som en battle för hon ställde sig och skulle porrdansa med en av hennes vänner. Till slut så orkade inte jag och Tilda dansa längre och gick ut, då slutade hon också och gick ut.
Jag fick verkligen en känsla av att jag var någon jävla konkurrent till henne! Ush, nä jag fick verkligen ÄNNU sämre tycke om henne.. Synd att jag inte har någon bild asså! Men det kan nog visserligen komma fram! =d

Gissa vilka vi är! ;p





2 Kommentarer till "Vilken suuuperhelg!"
Postat av: Anonym

Eftersom du reagerar och irriterar dig på henne så har hon ju vunnit i alla fall?


Datum: 2008-11-04 / Klockan: 19:43:56
Postat av: Lillknoddan

Svar till anonym: Jo kan vara helt rätt.. Men jag vet inte om jag känner att det är nån tävling mellan oss, bara att hon är ute efter det..


Datum: 2008-11-04 / Klockan: 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!