Viktigt!

Innan det blir massa missförstånd nu så vill jag tillägga en sak om den här "Bunny". Det är inte bara henne jag irriterar mig på och heller inte bara hennes sätt. Utan i lördags råkade det vara just henne och vid tidigare tillfällen har hon varit väldigt klängig också. Hon var trevlig första gången jag träffade henne men sedan har jag inte pratat så mycket med henne.
Men det som gör mig MEST irriterad är människor som gör och beter sig som henne och därför åker hon ner i skiten. Om hon kunde lägga ner att hänga och klänga på min pojkvän och gärna andras pojkvänner också och dessutom lägga ner "jag-är-bäst-och-snyggast-stilen" så skulle hon säkerligen inte vara crap i mina ögon.

Och även om jag faktiskt irriterar mig på saker och ting så brukar jag låtsas som att jag inte bryr mig. Och denna gång så brydde jag mej inte till en början utan de va först några dagar efter som irritationen kom! Hm...

Aja, Robin pratade iaf på en av "bunnys" kompisar idag och sa att jag tyckte det var irriterande och även att han tyckte att hon kunde låta bli och hänga på honom när hon vet att han har tjej, så man kan ju hoppas att hon börjar bete sig bättre.
Nästan så att jag tycker synd om folk som beter sig så, dom måste ju ha nått problem.

Jag har en kompis som har en tendens att ge sig på ens pojkvänner för att typ testa dom eller vad man ska säga. Det irriterar mig också men henne vet jag allt om...

Jaja, hoppas allt det här var uträtt nu, tänkte springa till Ica innan min rast är slut och köpa en Japp! Så jävla gott! ;p

4 Kommentarer till "Viktigt!"
Postat av: Anonym

skaffa dig en pojkvän som kan säga åt "bunny" att inte klänga på honom! istället för att klanka ner på henne! hur ska hon veta..


Datum: 2008-11-05 / Klockan: 19:07:12
Postat av: Lillknoddan

Svar till anonym: För att hon gör det med flit har jag fått höra och det är inte bara min pojkvän utan andras också, därför vet hon.

Sen vill jag inte skaffa mej pojkvänner efter hur dom kan putta bort människor som "bunny" utan jag tycker det är vett och etikett att inte klänga på killar som har flickvänner när man vet om det.


Datum: 2008-11-05 / Klockan: 20:24:39
Postat av: Anonym

du säger att hon ska lägga ner "jag-är-bäst-och-snyggast-stilen" men vem faan e du som kan hakka ner på henne, vem faan tror du då att du e?


Datum: 2008-11-06 / Klockan: 11:26:47
Postat av: Yohanna

hahahaha...vem är det som är blyg??

URL: http://y0hanna.blogg.se/
Datum: 2008-11-07 / Klockan: 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!