Mys

Sitter just nu hemma hos TildieWildie med en brasa tänd (av mig =D) och tittar på Blades of Glory, fun! Vi sitter och tar oss ork att städa efter festen i lördags. Vi har liksom inte tagit oss ork att finstäda riktigt än så ja, ser väl ut så där här hemma! =P

 

I natt är sista natten hemma hos Tilda innan jag lämnar henne i hennes skrämmande hus med lampor som tänds någongång under natten. Eftersom jag imorgon ska sova hemma med Robin och kanske Sandra och sedan på fredag vara på city terminalen för att bege mig till Arlanda och HOLLAND!!!! Det pirrar i min mage som om jag vore nykär! =D

Wiiie!!
0 Kommentarer till "Mys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!