Jag är kär på nytt <3

Eftersom det är någon/några som har reagerat på att jag uttryckt mig så får jag väl ta och be om ursäkt för att jag har en åsikt om människor som irriterar mig, FÖRLÅT!

Men jag har även annat att tänka på i mitt liv än en brud jag stör mig på, men kul att ni för en gångs skull reagerar på vad jag skriver i alla fall! =D

Jag har hittat en klänning, skitsnygg, som jag testade när jag och Robin var i Skärholmens centrum förra helgen. Jag tänkte att den skulle passa perfekt (en liten ledtråd till dig nu Robin) till Halloween-partajet jag ska på nästa helg. Men jag hade inte tillräckligt med pengar så jag valde att köpa en annan klänning och tänkte att jag skulle köpa den via H&M's hemsida och betala den på fakturan. Tji fick jag, där fanns den inte.
Så här har jag letat i höst-, vår- och sommarkataloger men inte hittat den tills imorse. Då låg det en typ nyårskatalog från H&M och jag rev snabbt upp plasten och min kära klänning på andra sidan (tror jag)! så jävla glad jag blev att jag sprang direkt till datorn för att beställa den! =D
LEVERERAS VECKA 1, JANUARI - står det då på den jävla hemsidan!! Men va fan! Jag ska ju på fest om 1½ vecka!!! Så pissigt sur jag blev. Förstörde min dag helt enkelt..
Men men, jag ska ju vara barnvakt på söndag i princip hela dagen så tänkte att jag skulle se hur mkt jag får då och kanske åka in och försöka hitta min underbar klänning. JAG ÄR KÄR!

0 Kommentarer till "Jag är kär på nytt <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!