Vilken dag!

Gick upp tidigare än jag brukar, trots att jag skulle vara på SöS klockan 10. Men trafiken rullade på så jag hann med en tvärbana från gröndal redan kvar i 9 och hann då med samma buss som Tilda. Efter lång till och med evig väntan enligt oss, så fick vi göra massa saker och var iväg där ifrån ungefär vid 11. Ska tillbaka på torsdag igen och därför jobba 13-16.45 på torsdag, bytte bort min tidiga dag till och med! Men så är det. =)
Sen så tittade vi in på H&M i Ringen och tröjan som jag hittade för 79.90 fanns inte någonstans! Tråkigt! Så jag kanske måste beställa den iaf och då betala porto och skit.. =(
Blev lunch på donken och sedan snabbt iväg till jobbet. Var inte där speciellt länge men nu är jag HELT slut! Vet inte vad jag gör om dagarna för att bli så trött asså!
Ska sätta mig en stund och titta på Andra avenyn eftersom nedladdningen av One tree hill inte funkar alls, skittråkigt!

Vi mötte en plåstertant också! Haha! Det var lite roligt för Tilda frågade om vi inte kunde gå till skanstull från SöS men jag började få skavsår så jag frågade henne, "har du plåster?" och tanten bredvid mig säger: "behöver du plåster? Jag har massor!" och hon plockar fram en kanske 20-30 plåster! hahaha! Men hon hade en protestlista mot sjuksyrrornas löner så det kanske var nått man fick när man skrev på egentligen, men jag fick två st och dom sitter verkligen fast! haha!

kram på er!
0 Kommentarer till "Vilken dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!