Inget kan förstöra, trodde jag ja!

Ledsen att jag inte svarar på era kommentarer just nu men jag tänkte bara för det första säga att fanns faktiskt nått som till viss del kunde förstöra min del.. MAGONT! När jag inte har ätit på ett tag och dricker så kan jag få ont i magen som fan och sedan går det inte över förrän jag sover, självklart händer detta mig just ikväll! Men tack vare att alla som jag har umgåtts med ikväll som är helt underbara människor, har brytt sig så mycket om mig ikväll så har vi festat en hel del i hannas rum med mej sängliggandes och dom dansandes och sjungandes runtomkring mig! Skitkul!
Detaljer och bilder får ni efter min dansuppvisning idag för jag hinner inte de nu.
Men innan jag gå ska jag även ursäkta mig för att jag har dragit alla i norrköping öven en kant, det är tydligen så att alla vet vad lillördag är där nere, det måste vart nått fel då jag pratade med några och dom inte visste vad de var, dessutom kommer jag inte ihåg vilka det var, så förlåt mig så mycket.

Önska mig lycka till för snart åker jag!
2 Kommentarer till "Inget kan förstöra, trodde jag ja!"
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!

Lite seg att svara på kommentarerna men torsdagskvällen var jätte rolig, dock lite för mkt alkohol men så kan det gå :P



Ha en jätte bra lördag :)

URL: http://www.jessi.se
Datum: 2008-05-24 / Klockan: 15:18:57
Postat av: Anonym

HA en trevlig lördag...

URL: http://blondis81.blogg.se/
Datum: 2008-05-24 / Klockan: 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!