The last dance

Åh hjälp asså! På lördag, det kommer verkligen bli träna träna träna träna i 6 hela timmar innan jag ens har uppvisning så jag kommer vara heeeelt jävla slut då jag väl ska uppträda!! jag kommer vara helt jävla död efter asså!
Dessutom kommer jag ha ont överallt!
Det som är lite roligt det är för att det ska gå så fort som möjligt att lära oss den sista dansen så har vi lagt in massa steg från tidigare danser vi gjort så det blir som en "samlingsdans" där vi samlar några tidigare delar av alla danser, kul! Och jag hoppas att det blir snyggt! Det är ju lite kul när detta är sista gången jag gör det här.. =( Vi är liksom två stycken i min grupp och det har inte blivit så mycket dansa av den här terminen som det ska vara så vi är lite besvikna nu när det har varit vårt sista år, men men.. En hemlis avslöjad! =D Hur ska jag klara mig!? Jag motionerar inte på nått annat sätt typ! =/ Jo jag simmar lite då och då visserligen men iaf! Time for a change!

Dags att sova snart ska bara fixa lite till! :D
0 Kommentarer till "The last dance"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!