Sunday bloody sunday

Ledsen för dålig uppdatering men jag fick jätte bråttom igår och har inte varit i närheten av någon dator förrän nu. =) Jag tvättade faktiskt min bil igår så nu glänser den! ;P
Vid halv 5 åkte jag in till stan och hem till Fia där hon och Minna väntade, fixade håret lite och sedan begav vi oss till Tanto. GUD SÅ MYCKET MÄNNISKOR!! asså de va säkert en 1000 pers där, fullt överallt! Musik hit och dit, esteter den största delen och så några som grillade och hade sig. Vi fick en jättemysig kväll!
Sen drog jag Fia och Minna hem till fia igen för att göra oss klara inför kvällen. Vi drog till chaplins där vi även träffade Kia med hans kompis Love. Trevligt! Jag höll vad jag hade lovat att inte köpa någon dricka på själva krogen men däremot så var jag tvungen att betala inträde - bajs säger jag bara för jag har inte råd.. Egentligen kände jag inte för att gå ut men jag hade ju trots allt sagt att jag skulle de.
Väl ute så var allting jättekul tills en av mina kompisar blir tillsagd av vakten att det är dags att gå hem och jag skulle ta hand om personen. Men den här personen bli svinförbannad på mig och säger att det är mitt fel. Jag blir asförbannad, skriker för första gången åt en så nära kompis. Det slutar med att vi skilldes åt som ovänner och idag var allt som vanligt igen.. Detta är inte första gången som jag tydligen den som är felet och det vet personen om.. Jag blir bara så arg, ledsen och besviken.. och rädd. Men det förklarar jag inte varför..
Nu är jag iaf äntligen hemma, ska kasta ut min nya rumskamrat som jag inte trivs speciellt bra med, ni ska få se en bild! ;P Sen är det dags att städa här i mitt rum.. Det ha nog aldrig varit så stökigt.. jag har liksom gjort en gång på golvet fram till min spegel för att annars kommer jag inte fram! Haha!

    

    
Jag var grillmaster medan minna agerade pippi! ;P

    
Det var några som körde runt i kundvagn och ramlade, och vi skyltade absolut inte med vad vi skulle göra när vi gick iväg! ;P


Sedan körde jag hem tidigare idag barfota för att det var alladeles för varmt! haha!
4 Kommentarer till "Sunday bloody sunday"
Postat av: Lisa

Du verkar ha haft en bra helg i alla fall, och tur är väl det :)

URL: http://wlisa.blogg.se/
Datum: 2008-05-11 / Klockan: 17:11:22
Postat av: chrj

haha, din helg verkar vart perfekt !

URL: http://jjanssons.blogg.se/
Datum: 2008-05-11 / Klockan: 17:51:51
Postat av: Tilda

tack att jag fick bli NÄMND o med på så mkt bilder!!! :/


Datum: 2008-05-13 / Klockan: 16:19:36
Postat av: fia

Förlåt att jag blev arg utan anledning. Du har mycket rätt, du hade ju inte gjort något. jag ska sluta dricka för mycket o bli så jävla elak. Nu är det slut med det! du vet att jag älskar dig. <3


Datum: 2008-05-14 / Klockan: 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!