som jag lovade.

Jag lovade att skriva innan jag gick och lade mig. Kommer i säng alldeles för sent egentligen men sådant är livet ibland. jag ska upp 05.15 och ska iväg och öppna imorgon. Jag längtar redan tills efter jobbet då jag ska in till stan och fylla i min tatuering - wiiie! Hoppas det blir så där svart och snyggt igen och att den läker lika bra som det gjort tidigare.
Min uppsats, eller mitt arbete, kalla det vad du vill - Det går iaf frammåt med det. Håller på med faktasidorna som kommer bli en del men sedan kommer det jobbiga som är diskussionssidorna. Ca 2 sidor med en egen diskussion om terrorism. Ja där lär jag iaf visa att jag har lärt mig något! Haha!



Är det verkligen verklighet?
God natt!
3 Kommentarer till "som jag lovade."
Postat av: Anonym


Datum: 2008-05-28 / Klockan: 22:49:04
Postat av: Tobias

svar: mitt med, tänk va soft :D

URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Datum: 2008-05-28 / Klockan: 22:49:14
Postat av: kristin

svar: ja, det är samma för mig :(



ojoj, haha. det va inte små kan jag ju säga ;O

URL: http://fkj.blogg.se/
Datum: 2008-05-29 / Klockan: 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!