Sola och bada!

Eller ja det där med bad får vi väl se hur det blir.. =P haha! Jag har iaf legat ute en stund i solen på tomten och myst med Ronja! Hon ser så levande ut med min nya kamera! Så fin och söt!





Nu ska jag göra mig klar för att åka och handla mat och sedan åka till Tilda och grilla med henne och Emma och Hanna! Och jag ska köpa marshmellows och jordgubbar också! Myspys!
Vad ska ni göra ikväll??

Jag kanske skriver hemifrån Tilda sen, annars får ni ha en underbar fredagskväll!
2 Kommentarer till "Sola och bada!"
Postat av: Emma

Vilka ögonbryn hunden ser ut att ha :D

URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Datum: 2008-05-09 / Klockan: 19:58:51
Postat av: camilla

Tack tack :)

Älskar sådana hundar försten, dem är så sööta :D

URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Datum: 2008-05-09 / Klockan: 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!