Shopping

Nu har jag shoppat mig en klänning! Från början ville vi ha en silverglittrig klänning som verkligen flyger när man snurrar, men när vi hittade den här så kunde jag lätt ändra min uppfattning! Den är verkligen supersöt och jag kommer lugnt använda den när det blir lite varmare ute!



  

Men sen så hittade jag även en så underbart söt klänning som jag bara MÅSTE köpa senare!

4 Kommentarer till "Shopping"
Postat av: Lexie

söta klänningar :D

URL: http://musicofc.blogg.se/
Datum: 2008-05-21 / Klockan: 20:35:33
Postat av: Lovisa

Snygga klänningar!



Svar: Okej. Vad jobbar du med?

URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Datum: 2008-05-21 / Klockan: 21:12:29
Postat av: Anonym

fy fan så fult !


Datum: 2008-05-22 / Klockan: 00:31:53
Postat av: Lillknoddan

Svar till anonym: Va tråkigt att du tycker de och att du måste vara anonym för att kunna uttrycka de. Alla har olika stilar, klart att någon skulle säga att det var fult! =)


Datum: 2008-05-22 / Klockan: 06:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!