Så jävla avundsjuk!!

Fick ett mejl här om dagen från min favorit klubb i Norrköping - Otten. Dom skickar ut reklam nästan varje vecka om vad som komma skall under helgen. Idag är det club aqua och dom har tagit med sig SHOWTEK! Dom gör sååååå jävla grym musik så det finns inte och jag blev så jävla sugen på att ta ledigt imorgon och åka ner bara för det. Men det funkar ju inte och jag var verkligen tvungen att dansa idag. Så skickar Dennis nyss ett sms om att jag ska gå in på youtube och se vad jag tycker om en viss video. Och SJÄLVKLART visar det sig att HAN ska dit! Han ska på Otten ikväll och se SHOWTEK!! Den jäveln asså! Jag vill ju!! Jag är sååå avundsjuk! Jag missar världens grej bara för att jag bor i den här jävla tråkstaden stockholm. Huvudstaden säger dom, men det finns så sjukt mkt bättre städer än denna!
Några fler som blir avundsjuka???

5 Kommentarer till "Så jävla avundsjuk!!"
Postat av: Karin

haha tid? skojar du.. har ju bara slängt upp det i en toffs:p så har jag typ jämt hemma hehe

URL: http://Karinolofsson.se
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 21:43:16
Postat av: camilla

klart man blir :S, hatar att vara avundsjuk är det hela tiden senaste tiden haha. Fast inte på ett hatande sätt xD


Datum: 2008-05-15 / Klockan: 23:13:36
Postat av: Camilla

klart man blir :S, hatar att vara avundsjuk är det hela tiden senaste tiden haha. Fast inte på ett hatande sätt xD

URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 23:15:27
Postat av: Bempa

fy faan så jävla grymmt kul, den som missade det, missa verkligen nåt, sjukt bra musik, sjukt bra drag, sjukt mkt folk o allt var perfekt...


Datum: 2008-05-16 / Klockan: 12:14:50
Postat av: Lillknoddan

Svar till bempa: jag är så grymt avis på dig!! Hoppas det blir fler ggr, annars hoppas jag få vara med om dom på qlimax eller nått annat event!

puss på dej lyxpelle!


Datum: 2008-05-16 / Klockan: 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!