Rent och fint!

Nu är mitt rum rent och fint och inga rumskamrater är kvar! =P Nu är det bara att städa övervångingen kvar men jag får skynda mig för jag såg att det är ju sprängaren på tv! Den är ju faktiskt riktigt bra! Skynda Skynda!

Pratade massa med Dennis i telefon för en stund sen, jag saknar verkligen hans sällskap! Och inte kan jag åka ner nånting denna månad och han kan inte komma upp.. =(
Men men, jag får åka ner någon gång efter löning, dom kanske saknar mej där nere också. Yohanna frågade faktiskt när jag skulle komma ner igen! ;P HON saknar mej! =P haha

Nej nu måste jag sätta fart!! Puss på er!
1 Kommentarer till "Rent och fint!"
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra kväll! =)

URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Datum: 2008-05-11 / Klockan: 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!