Realese me!

Jag mår inte bättre snarare sämre. Jag har fortfarande ont i magen från och till, känner mig yr och trött, mår lite illa. Dessutom börjar jag få ont i min nacke vilket tyder på att det snart kommer en förkylning! =P
Idag kan jag även avslöja att jag har varit singel i 3 månader! Haha! Det är faktiskt nästan rekord, vänta så ska jag räkna.. Min längsta singelperiod sen jag började med det här med seriösa förhållanden är 4 månader och 6 dagar och det kommer jag nog verklgien att slå med tanke på att jag inte är i närheten av att skaffa någon ny! =p
På nått sätt imorse när jag vaknade så kände jag mig så stark och liksom som att alla dessa känslor jag har velat bli av med bara var borta! Asså visst var det de första jag tänkte på när jag vaknade som vanligt men det kändes mer som att jag tänkte: "äsh va fan skit i han"! Och det var bara så härligt! Jag hoppas bara det håller i sig! =D
0 Kommentarer till "Realese me!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!