Problems..

Jag har haft lite problem med bloggen idag, försökte slänga in ett inlägg under min rast idag men det ville sig inte så jag struntade i det. Jag måste tyvärr ursäkta mig lite för det kommer bli lite dålig uppdatering denna vecka fram tills efter kl. 00.00 på fredag (alltså natten till lördag) då mitt arbete jag började på idag ska vara inlämnat!

Jag hade ju prov idag så igår hade jag ingen som kunde förhöra mej men tack vare att tilda sa åt mej att komma till henne så hjälpte hon mig och vi pluggade kanske fram till 23 och gick sedan och lade oss. Åkte till jobbet imorse, kände att jag kunde INGENTING till mitt prov och skulle pluggat lite på rasten men det är lite svårt när man har så mkt annat att prata om med sina kollegor! ;P
Sen så kom Tilda till mitt jobb när hon slutat och när jag 10 minuter senare slutade så åkte vi mot staden. Hon skulle till pappa och betala räkningar och jag till skolan, för första gången!
Väl där är det en hel drös som sitter där och pluggar massa inför de olika proven. Jag satte mig bara rakt upp och ner och väntade, alldeles för nervös för att ens försöka lära mig nått mer. Och så började dom ropa upp olika kurser och till slut kom min på tal. Vi gick in i ett rum och alla satt tysta och väntade på sina prov. Vi fick dom men fick inte titta än. Prick kl 17 fick vi vända på proven och jag ser att det står att det endast är 3 frågor att svara utförligt på. Okej kanske jag har lite tur tänkte jag och får syn på frågorna... DE VAR DE BÄSTA JAG KUNDE FÅ! Det var en del av allt jag hade pluggat på som jag kände att jag kunde någorlunda och allt de fick jag som tre frågor på provet! HELT UNDERBART!! Hoppas bara att jag skrev allt rätt! ;p haha!
Men efteråt åkte jag gladerligen mot bilen i bromma och till min fasa är det STOPP! Ja rusningstrafik tänker jag medan bilarna runt mej börjar stänga av motorerna. Okej broöppningtänker jag och till slut får vi åka vidare en bit.. tills jag kommer fram till bron. Då blir det BROÖPPNING!! Så får stå stilla i den där jävla kön IGEN! Jag trodde jag skulle koka av irritation! Fy fan vilken otur man kan ha iblnad asså! Uah!
Men till slut äntligen hemma! Då sätter vi igång med den 8 sidor långa uppsatsen jag ska skriva tills på fredag! Wiiiie! Sen är det slut och då blir det studentmössan på! Ja inte för att min studentmössa är så ny men vadå de gör väl inget att jag tog den stora studenten för ett år sen?! =D

Dags att sova! Lovar att försöka hinna skriva varje morgon iaf denna vecka och innan jag går och lägger mig och kanske nått på rasten! God natt och sov gott!
0 Kommentarer till "Problems.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!