Nu är ni allt nyfikna va?

Jag skaaa berätta! =P
Så här var det, jag träffade ju en gammal kompis, Kia, på Valborg. Det var aslänge sen vi pratade sist och det var kul att ses. Så pratade vi i Fredags om att jag skulle ta det lugnt på lördagen och han med så vi bestämde oss för att ha filmkväll hemma hos mig för att se klassikern "gökboet" som han inte hade sett. Så igår hämtade jag honom på halva vägen ungefär och vi åkte hem till mig direkt och tittade på filmen. När den var slut diskuterade vi den ett tag och satte sedan på "Vilddjuren", en animerad film som påminner om "madagaskar". Men han var tydligen, precis som Dennis, ingen barnfilmsälskare så vi bytte film. Visserligen till "Ice Age" men den hade han sett tidigare och det är ju faktiskt min favoritfilm så han gick med på att se den.
Efter filmen låg vi och bara småpratade ett tag och plötsligt vaknar jag av att Dennis ringer och berättar nattens äventyr han hade varit med om! Haha! Ni skulle bara veta men vet inte om han vill att alla ska få reda på det, måste prata med hnm först.. =) Men både roligt och irriterande kan jag säga att han hade vart med om iaf. Typ ironiskt!
Sen så hade jag och Kia picknick och åt Kyckling och Pastasallad innan jag skjutsade honom en bit på vägen hem. Allmänt trevligt bara! Det var roligt.. =)

Idag kommer dessutom mamma hem så jag måste städa mitt rum och övervåningen, sjukt jobbigt. Samtidigt som jag måste göra klart mitt arbete som jag inte gjorde klart i fredags, bara det att jag diskuterade det lite med samhällsexperten Kia och då kändes det jag hade skrivit HELT JÄVLA KASST! Ush! Men men.. jag får försöka mig på det iaf..
Imorgon ska jag på äventyr och träffa Kim! Det ska bli roligt! Länge sen jag träffade honom nu, så får vi se om Leo är med också..

Dags att sätta fart! Ha en superdag i solen!!  ♥
0 Kommentarer till "Nu är ni allt nyfikna va?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!