Nu är köpet gjort!

Nu har jag köpt min nya digitalkamera! Jag gjorde det via Onoffs hemsida så den kommer till mig inom 4 dygn, wiie! Hoppas bara att jag blir nöjd för jag har fan inte råd att skicka tillbaka den!
Men den här har iaf 8.0 megapixlar, 7,0 optisk zoom och 2,5 LCD-skärm, om jag kommer ihåg rätt så det låter bra. Och dessutom kostar den 1999:- på deras onlineshop.
Så hjälp mig nu att hålla tummarna och bara den högra tummen om du är högerhänt och bara den vänstra om du är vänsterhänt för annars betyder det otur och de vill jag inte ha! =D haha!

Dags att fixa tvätten!

0 Kommentarer till "Nu är köpet gjort!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!