Nu är jag riktigt besviken!!

Jag vet att jag har läst någonstans att man är berättigad till studiebidraget 1050 kr vare sig man läser heltid eller deltid men nu när jag ringde CSN så sa hon att anledningen till att jag inte fått några pengar är för att jag läser på deltid.. VILKET SKIT och VILKEN KÄRRING! Arg blev jag!! Hur fan ska man då få några pengar?? Jag läser ju en gymnasial kurs, visserligen frivilligt, men boken som jag köpte då? 400 jävla kronor, får jag ingen ersättning för de?? Så sjukt egentligen! Jag kan förstå om man läser vidare, läser kuser som är högskolekurser osv, men jag läser en gymnasial liksom!! 100 poäng, hur många poäng behövs egentligen för studiebidrag?? Jag har för mig att det var 200 för heltid, men åh så arg jag är.. Hade verkligen räknat in dom där pengarna i min budget, så nu är jag verkligen ruttet pank känns det som, den 6e maj. Super!
Någon som har nått tips att tjäna snabba pengar?? Kanske ska be Dennis spela en del åt mig, han vinner ju fan hela tiden.. =P

Nej nu ska jag ringa tatueraren och boka tid tills efter den 25e! =P
1 Kommentarer till "Nu är jag riktigt besviken!!"
Postat av: snabba

kolla denna länk.

nått som verkligen funkar till 100%

Mvh

URL: http://www.metrobloggen.se/snabbapengar2008
Datum: 2008-05-19 / Klockan: 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!