Min nytta dag i mitt "nya" liv.

Det här är faktiskt riktigt roligt! Jag har ju sagt att jag ska börja äta nyttigare och så. Idag var det pastasallad till lunch, en smörgås till mellanmål, till middag åt jag en annan smörgås med gurka och tomat på och melon vid sidan av. Åkte och simmade och solade med Hanna och drack en Loka och åt ett äpple efteråt.
Låter det inte som en bra start? Måste bara hålla intresset uppe! Några tips om det?
1 Kommentarer till "Min nytta dag i mitt "nya" liv."
Postat av: Tilda

Nej d kanske d inte skulle vara, men aa.. d finns ju fler ansökningar, men kanske bara en chans för detta.. ajja nej, börjar jag tänka blir jag psykiskt sjuk tillslut..


Datum: 2008-05-19 / Klockan: 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!