Min mysiga lördagskväll och söndagsmorgon!

Åkte ju iväg till Kim igår för att ha lite filmkväll. Det första han gör när jag kommer dit är att lägga Leo i min famn! Åh va söt och go den ungen är asså! Jag är kär! =D haha!
Efter att Kim fixat lite så satte vi oss ner för att titta på min film som jag skulle bränna ut först men så upptäckte vi att bränningsprogrammet skulle göra om hela filen för det var en DivX fil, attans då. Så vi fick titta på TV i ungefär 2 timmar innan det blev någon film! Haha!
Sen satt vi och tittade på film och tv hela kvällen enda fram till ungefär 3 då jag somnade gott. Vaknar av att jag råkar smälla mitt huvud i Kims, haha! Vi har fått trängas i hans soffa för han har ingen säng! =p haha!
Somnade om och vi halv 8 vaknade Leo och ville ha mat och allt de där så jag kunde inte somna om. Vi gick en liten promenad till affären och handlade smör för det hade Kim glömt hos en kompis! =p Sen så har jag suttit och busat och lekt den större delen av förmiddagen tills han somnade i min famn. Naaaw så gosig! Sen så var Kim så upptagen med att rensa och städa sin garderob så jag fick mata sötnosen också! såååååå mysigt!

Nu är jag hemma och ska faktiskt sätta mej efter maten vid den andra datorn och skriva ut lite fakta om mitt ämne till skolan - terrorism! ;p

Ha en bra söndagskväll för nu är det mat som gäller för mig! MUMS!!
Jag är JÄTTEHUNGRIG!!
Pussss
1 Kommentarer till "Min mysiga lördagskväll och söndagsmorgon!"
Postat av: glitterandbling

låter som du har haft en bra kväll! :)

URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Datum: 2008-05-18 / Klockan: 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!