Min fina dag!

Jobbade som sagt väldigt lite idag, men kändes bra att vara tillbaka både bland barnen och mina arbetskamrater! =D Barnen blev överlyckliga och jag vet inte HUR många kramar jag har fått idag av mina små älsklingar! Underbart för jag har ju saknat dom!
Sen åkte jag till stan och mötte Kim så åkte vi till Farsa centrum och åt lite mat och glass på McDonalds och pratade om ALLT från himmel till jord, vilket inte har gjorts på länge. Mysigt! Sen gick vi runt lite och tittade på olika kameror, försökte bland annat hitta den jag har köpt för att klämma lite på den innan den kommer, men den fanns ingenstans och OnOff var stängt så vi drog oss vidare till Globen för vi både tänkte att DÄR finns det Onoff! Eller? NEJ! Inte nånstans.. hehe.. så vi gick in i nån affär och kollade på mysiga små kläder till Leo istället! Han har blivit stor, snart 4 månader!!
Sen åkte vi hem till Kim för att han skulle byta om till sina träningskläder så satt vi och kollade på kort på Leo eftersom han var med mamsen denna dag. Och OJ OJ OJ vad han har förändrats! Men så jävla söööööt! Helt underbar!! Ni ska få se den dagen jag träffar honom igen.. ;PJag kan lova att han kommer bli en sån som alla brudar springer efter, modellen i tidningarna för underkläder, vänta ni bara!! ;P
Sen åkte jag och hämtade min syster och hennes kompis för att åka hemåt! Och nu är jag här och skriver och TACKAR SÅÅÅ MKT FÖR ALLA KOMMENTARER JAG FÅTT!!
Jag älskar att få kommentarer även om det bara står "ha en trevlig dag" så fortsätt med de! =D Jag svarar dessutom ALLTID! ;) Ni vet, jag ska ha sista ordet! Haha!

God natt underbaringar ♥
0 Kommentarer till "Min fina dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!