Kvällens äventyr

Nu är jag hemma och rätt trött men vi har haft det väldigt mysigt och skönt i solen. Ätit och snackat lite skit, dansat och räddat fiskar, sjungit och skrämt upp oss (eller ja Emma och Hanna skrämde upp mig som är livrädd för skräckfilmssenarior! haha!).
Här kommer lite mysiga bilder från kvällen! Var tvungen att ladda batteriet lite för min kamera dog en stund in på kvällen!  =D

   
Jag, Emma och Hanna grillade gott kött, brända majskolvar medan Tilda ville äta kall ravioli! haha!

    
Vi trodde att planen skulle krocka så vi var tvugna att ta kort innan som bevis! ;P Sedan åt Tilda även räkor, innan vi gav oss ut på äventyr ut på brygga och när vi skulle gå ifrån den så lekte vi fångarna på fortet och vi skulle skynda oss till nyckeln, haha! VI KAN ha sjukt kul UTAN alkohol! =D

  
Sedan satte vi på hög musik i bilen som stod och dunkade tills det plötsligt kom en bil och tre polacker kliver ut och ska fiska! Dom störde vår frid så vi packade ihop oss och drog hem.

Nu är det nog dags för mig att krypa ner i mina stora säng och kolla på någon film i 5 minuter då jag troligen somnar.
God natt och sov gott, imorgon ska jag upp och sola tidigt! ♥
4 Kommentarer till "Kvällens äventyr"
Postat av: alexandra

hoppas du haft en bra kväll! :)

URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Datum: 2008-05-10 / Klockan: 03:11:08
Postat av: Hanna

haha det ser ut som om emma står o gör sina världsberömda moves på stenen där på tredje bilden från slutet.. hahaha.. HAHAHAHA


Datum: 2008-05-10 / Klockan: 10:27:24
Postat av: Lillknoddan

hahahah jaa de gör det fakitkst! ;P


Datum: 2008-05-10 / Klockan: 10:42:24
Postat av: rafia

vilka härliga bilder

URL: http://rafia.blogg.se/
Datum: 2008-05-10 / Klockan: 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!