Klappat och klart!

Nu är jag äntligen hemma, lääängtar till min säng. Ungar tar verkligen kål på en! =P Dessutom ska jag upp tidigt, iväg till SöS, till jobbet, jobba till 16.45, hem och äta middag och sedan iväg och dansa till halv 9. Vilken dag jag kommer få!
Allt gick jättebra när jag var barnvakt iaf. Jag satt 3 timmar ungefär, lekte lite, gick och la dom som var HUR LÄTT SOM HELST! Och sedan satt jag och kollade på tv en timme. De fick jag 300 rätt ner i fickan för! ;P
OCH dessutom vill hon gäärna ha dit mig igen! =D

Dags att sova, scrubs har redan börjat tror jag! ;P
Puss på er! ♥
0 Kommentarer till "Klappat och klart!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!