Jag ska aldrig sluta älska Hammarby!!!!

Jag tänkte bara nämna en kort liten sak innan jag går och lägger mig... Att stå där på Råsunda och tro att djurgården kommer vinna (eftersom det oftast har blivit så) och det första målet flyger in, 1-0 till bajen, den känslan går inte att beskriva. Men att i 89e minuten även få se ett andra mål, DEN känslan var såååå underbar så den inte ens kom ut i skriket som skall! Jag stod och bara skakade, visste inte var jag skulle ta vägen, fick inte fram ett ord, jag bara skrek och hoppade, tiden stod stilla och ALLA på norra ÄLSKADE vårat gäng!!
Kanske låter töntigt men forever in my heart - Hammarby!!!!!

Mer om detta imorgon när jag orkar skriva mer eftersom jag ska upp snart! ;P

Djurgården - Hammarby 0-2!!!!!!!!!!!
0 Kommentarer till "Jag ska aldrig sluta älska Hammarby!!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!