Jag är trött på att verka vara en idiot.

Jag är trött på att vänta. Jag är trött på att du säger en sak och menar en annan. Jag är trött på att jämt och ständigt känna mig mindre än dig. Jag är så sjukt trött på att ha dig på min hjärna dygnet runt. Jag är så trött på att hela tiden bli sårad för jag lovar att det inte är det bästa sättet att få mig att glömma dig, det gör mig bara mer ledsen. Jag trodde att du för en gångs skull börjat använda hjärtat och faktiskt ringa tillbaka när du sa att du skulle göra de om du såg att jag hade ringt eller så. Det är inte bara de att du inte har ringt upp. Du har sett att jag skrev till dig och ändå inte sagt ett endaste ord..
En vän till dig berättade för mig att jag var värd någon så mycket bättre person än dig. Att dina vänner bara ser din utsida och din yttre insida, den person du spelar. För när du är dig själv, är du en stor idiot. Och det kändes så skönt att höra, att det faktiskt inte bara var jag som hade upptäckt de. Du är egentligen inte ens värd mina tårar, hur mycket jag än älskar dig. Du har en jättefin sida. En smart sida. En humoristisk sida. Den sidan som de flesta ser av dig. Jag önskar att den sidan kunde vara ditt riktiga jag...



Jag undrar hur länge jag kommer få vänta på ditt samtal...
2 Kommentarer till "Jag är trött på att verka vara en idiot."
Postat av: Anonym

en gång idiot, alltid idiot !


Datum: 2008-05-19 / Klockan: 12:42:33
Postat av: Anonym

betydligt längre nu iaf!


Datum: 2008-05-19 / Klockan: 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!